A Magyar Teátrumi Társaság által meghirdetett „Színházat vegyenek! Marketing Díj 2025” célja, hogy bemutassa és elismerje a hazai és határon túli magyar nyelvű színházak kiemelkedő marketingtevékenységét, kreatív kampányait és közönségfejlesztési megoldásait.
A Győri Nemzeti Színház örömmel számol be arról, hogy a szakmai zsűri döntése alapján a „Legjobb előadáskampány” kategóriában a díjazottak között szerepel, a Szentivánéji álom című előadáshoz készült plakátkampányával.
A nevezett alkotás vizuális koncepciója Shakespeare művének álomszerű világát idézi meg. A fekvő testhelyzetben ábrázolt szereplők a látomás és a színházi illúzió motívumát jelenítik meg, ezzel egyszerre teremtenek klasszikus és modern hangulatot.
A kreatív stáb tagjai:
Látványtervező:Anastasia Bugaeva
Fotó:O. Jakócs Péter
Grafika:Csíki Csaba
- Kreatív koordinátor: Huszár Dániel
A kampány a város több pontján, valamint a színház saját kommunikációs felületein is megjelent, és kiemelkedő közönség- és sajtóvisszhangot váltott ki.
A pályázatot a szakmai zsűri – Malik Andrea, Rosznáky Emma, Csáky Attila, Mátrai Miklós és Sallai Gábor – értékelte, a díjazottakat pedig öt kategóriában hirdették ki: offline és online marketingmegoldások, tartalomgyártás, évadkommunikációs kampány és előadáskampány.
A Győri Nemzeti Színház ezúton is köszönetét fejezi ki a Magyar Teátrumi Társaságnak az elismerésért, és gratulál valamennyi díjazott és pályázó színháznak.
A díjazott plakát

„Szentivánéji álom” – plakátkoncepció. Látvány: Anastasia Bugaeva | Fotó: O. Jakócs Péter | Grafika: Csíki Csaba | Kreatív koordinátor: Huszár Dániel







